PRE EXCELENTNÝ ZÁŽITOK KLIENTA
PRE EXCELENTNÝ ZÁŽITOK KLIENTA
Spoločnosť RE/MAX Europe realizovala rozsiahly prieskum a štúdiu spokojnosti klientov, na strane kupujúcich aj predávajúcich v celej Európe, aby zanalyzovala, čo v dnešnej dobe klienti zažívajú počas realitného obchodu. Výsledok hovorí jasne, že v tejto oblasti sú obrovské medzery na zlepšenie a že prioritou je práve zameranie na excelentný zážitok klientov v realitách.
Štúdia identifikovala 5 oblastí na zlepšenie realitných maklérov tak, aby očakávania a priania klientov boli splnené na maximum.
Spolupráca maklérov a komunikácia s klientom:
makléri RE/MAX vždy spolupracujú počas realitného obchodu v prospech klienta
makléri ponúkajú zastupovanie predávajúceho
...
makléri ponúkajú zastupovanie kupujúceho
...
všetci klienti kupujúci, predávajúci sú kontaktovaný do 3 pracovných hodín
makléri podpisujú iba exkluzívnu zmluvu o sprostredkovaní predaja nehnuteľnosti
všetci kupujúci a predávajúci klienti sú kontaktovaní do 24 hodín po podpísaní dopytovej zmluvy, alebo zmluvy o sprostredkovaní predaja
Prezentácia nehnuteľnosti a obhliadky nehnuteľnosti:
základné informácie o nehnuteľnosti sa nahrávajú do systému do 48 hodín od obdržania
všetky zmeny v ponuke nehnuteľnosti sa aktualizujú do 24 hodín
Kompletne spracovaná ponuka sa prezentuje na najnavštevovanejších inzertných portáloch, vrátane webovej stránky RE/MAX
obhliadka je ponúknutá každému kvalifikovanému záujemcovi o kúpu, vrátane referenčných kontaktov kvalifikovaných doporučujúcim maklérom
makléri podávajú spätnú väzbu predávajúcemu do 3 pracovných hodín po každej vykonanej obhliadke
makléri posielajú týždenný report svojim kupujúcim a predávajúcim klientom, s ktorými má kancelária podpísanú zmluvu o spolupráci
ponuky od všetkých záujemcov o kúpu sú odprezentované predávajúcemu, vrátane referenčných záujemcov o kúpu
maklér asistuje klientovi až k odovzdaniu nehnuteľnosti vrátane prehlasenia príslušných energií
po každej uzavretej transakcii sa preveruje spätná väzba zákazníka
...